En dan ga je bijna - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu En dan ga je bijna - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

En dan ga je bijna

Door: Veronique

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

15 Juli 2011 | Nederland, Buchten

Goedemiddag allemaal,

Nog minder dan 12 uur. Dan vertrekken. Rond 3 uur opstaan. En dan om uur komt onze taxi ons ophalen.

Helaas, was ik vanmorgen (Veronique) nog ziek. Ik had al de hele dag buikpijn. En toen ik vanmorgen opstond, rond negenen. Dacht ik dat de wereld zou vergaan. Ik voelde me hondsberoerd. En wilde het liefste terug naar bed. Ik had met mijn lief afgesproken om elkaar nog een keer te zien. Dus er viel niks terug te gaan naar bed. Toen ik had gegeten (poging tot), toen voelde ik me heel erg misselijk. Ik ben toen onder de douche gaan staan. Maar ik werd heel draaierig. En misselijk. Zag allemaal vlekken en Dacht bij mezelf: " ik moet naar de WC." Ik heb daar toen alles weer uitgespuugd. ( Ik zal geen details vermelden...) Ik heb gezegd tegen mama, dat ze mijn lief maar moest opbellen om hierheen te komen. Hij kwam (gelukkig maar!). Ik ben toen naar bed gegaan en heb tot 2 uur geslapen.

Nu voel ik me beter, maar heb nog steeds buikpijn. En ben een beetje misselijk. We zullen zien, hoe de reis verloopt.

Groetjes!

• 16 Juli 2011 - 05:59

Mama:

Jullie zijn goed vertrokken om 4.00u! Zojuist sms dat jullie door de douane zijn en nu nog een uurtje wachten op vertrek...

• 16 Juli 2011 - 08:20

Jur:

Veel plezier ;-)

• 16 Juli 2011 - 11:19

Mama:

Nog een kleine 4 uurtjes en dan zijn jullie er !

• 16 Juli 2011 - 11:51

Mike, Harry, Marion:

Leuk dat we jullie via deze pagina een beetje kunnen volgen!
    Heeeeeel veel plezier!

• 16 Juli 2011 - 15:17

Mama:

Om 16.45u onze tijd geland! Nu even wachten tot ik wat van jullie hoor!