Dag 4- Vermoeidheid slaat toe... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Dag 4- Vermoeidheid slaat toe... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 4- Vermoeidheid slaat toe...

Door: Veronique&Michelle

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

20 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Hi guys,

How are you? Hier is alles goed. We genieten met volle teugen van de Niagara Watervallen.

Het ontbijt in ons hotel is geweldig... Net zoals alles hier. Het is de bedoeling dat je eten mee naar je kamer meeneeemt en het daar oppeuzeld. Ze hebben vanalles: wafels, appels ( ja, ja ik weet het fruit!), toast ( Ze kennen hier geen echt brood), eieren ( die zijn koud...) en dat was het.
Vanochtend hebben we goed geslapen. Alleen Jos die was om 6 uur, zoals gewoonlijk, weer wakker. Mich en ik waren om 8 uur wakker. Daarna zijn we met goede moed naar de watervallen gegaan. We hadden besloten om 's morgens de boottocht te doen en 'smiddags zouden we het rustig aan doen. Het was hier rond de 32 graden. En we hebben het geluk dat het donderdag 37 (!) graden wordt! Warm dus...
Op de boot waaide het heel hard en het regende. Dit kwam door de waterdruppels. Het was een hels kabaal. En wat een lawaai. Het was wel heel mooi. Het is raar om te zien dat er zoveel water per keer naar beneden komt. Het water blijft maar gaan en gaan en gaan... Wanneer zetten ze die nou uit?
Kortom het was een geslaagde trip op de boot. Ook was het lekker om even af te koelen. Er wordt ook gewaarschuwd voor de warmte; er is hier gisteren een vrouw verongelukt,Ze was onwel geworden in haar auto en is in de berm gekomen. Op slag dood. Dus we drinken goed, en houden ons rustig.
Na de boottocht zijn we wat gaan drinken en eten. Ja, Dames en Heren: het eten was goed!! Echt lekker. Daarna zouden we naar de Journey behind the falls. Dan loop je een heel stuk en dan kom je daar.. en dan kun je pas om 16.00 uur naar binnen... Dit duurt natuurlijk weer te lang. We hadden geen zin om daarop te wachten. Daarom hebben we besloten om langs de boulevard te rijden. We zijn langs Niagara on the lake geweest. Dit was heel mooi. Het was ook heel toeristisch. Daarna hebben we de wijnroute gevolgd.Hier waadde ons in Frankrijk. Allemaal druifbomen in rijtjes. Toen besloten we om water te kopen en een siësta te houden in het hotel. Het was rond 17.15 uur. We hebben allemaal geslapen tot ongeveer half 7 en daarna zijn we naar hetzelfde restaurant als gisteren geweest: Apple Bee's! Daar was het lekker en goed. We hebben daar dan ook onze buikjes rond gegeten. We kregen net als gisteren onze rekening al voordat we er om vroegen. Heel grappig.
's avonds zijn de watervallen verlicht en daar zijn we dan ook langs gereden. Dit was heel mooi.
We gaan nu lekker slapen. En dromen over morgen!

Morgen gaan we naar Bobcaygeon. Hier hebben we een huisje aan een meer. Alleen dan moeten we kijken of we wifi hebben. Anders lopen we een MC Donalds in. Daar is de wifi gratis.
Dus het kan zijn dat jullie niks horen van ons. Maar jullie krijgen natuurlijk wel je verhaal over de avonturen met kanoën en vissen in Bobcaygeon.

We willen jullie bedanken voor al jullie leuke reacties. Het is leuk om te zien, dat er mensen zijn die dit blog volgen en lezen.

Bye guys, Have a nice day!

• 20 Juli 2011 - 07:39

Maud:

Weer een avontuur. volgens mij beleven jullie iedere dag wel een avontuur.. ben benieuwd naar alle komende dagen :D.
    En inderdaad, goed op jezelf passen met die hitte!!
    Mag je straks ook zwemmen in dat meer?
    Liefs, tante Maud

• 20 Juli 2011 - 08:36

Opa &Oma:

Hoi Luitjes,
    Ja ook wij volgen jullie belevenissen.
    het is al net zo iets als de krant iedere morgen. Hoort er inmiddels gewoon bij. Gelukkig zijn de eetperikelen verleden tijd, want vakantie zonder een goeie hap is niks.
    Leuke foto's maken jullie. Vooral Jos met bloemenhoed haha.

Liefs O & O

• 20 Juli 2011 - 09:11

Mama 2 / Monique:

Ben blij dat jullie nu goed te eten hebben gehad, niet dat jullie dadelijk als dunne dennen terugkomen hahahaha.

Jos jij bent weer echt een gek met je foto van de "bloemenhoed". Doet me deug dat jullie het na jullie zin hebben.

Groetjes en pas goed op elkaar

• 20 Juli 2011 - 09:34

Mama:

ik zie het wel weer jullie vermaken je goed! En zo hoort dat ook op vakantie!Weer erg leuke fotos van de niagara. Een goede reis naar Bobcaygeon, hopelijk is het daar ook naar jullie zin!In ieder geval zelf koken haha!

liefs mama

• 20 Juli 2011 - 14:08

Jolanda En Dirk In Canada:

Hallo,

ik kwam toevallig jullie blog tegen en zie dat jullie in/rond Toronto zitten. Ik weet niet of jullie van pretparken houden? Maar ongeveer 25km ten noorden van Toronto ligt Canada's Wonderland, een gigantisch pretpark met hele gave achtbanen.
    In Toronto zit trouwens ook een heel leuk restaurantje: The Loose Moose. Kun je niet echt grote menu's kiezen, maar meer kleine snacks voor tussendoor (nacho's, chicken wings, dat soort dingen).
    In ieder geval heel veel plezier in het geweldige Canada en kijk voor eventuele tips gerust op onze blog (canada2010.waarbenjij.nu)

Groetjes Jolanda vd Laar