Een lekker hapje... - Reisverslag uit Kawartha Lakes, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Een lekker hapje... - Reisverslag uit Kawartha Lakes, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Een lekker hapje...

Door: Veronique&Michelle

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

21 Juli 2011 | Canada, Kawartha Lakes

Hallo allemaal,

Gisteravond zaten we te BBQen ( wat overigen heerlijk was, eindelijk je eigen eten!).. en we zaten midden in een muggenplaag. Honderden muggen, ook nog van die lekker grote. Die zoemden de hele tijd rond onze oren. Heerlijk, zo kun je natuurlijk niet fatsoenlijk eten...

We hadden van de eigenaar van het huisje een muggensprayfles gekregen.. Maar die hielp niet! De muggen zijn daar op de een of andere manier immuun voor.

's avonds zijn we dan ook op muggenjacht geweest. Op de voordeur zaten miljoenen van die beestjes... Zie de foto's van dag 5 en dan de voordeur.

Als je in bed ligt hoor je de hele tijd: zzzzzz.... zzzzzz...
Maar ze laten zich makkelijk vangen...

Ik (veertje) werd vanochtend wakker en ik zat vol met muggenbeten. En ze jeuken verschrikkelijk...Bij mij worden dat van die dikke muggenbulten. Dus het jeukt verschrikkelijk!

Dit was dus weer een avontuur!

Vandaag wordt een echt relax dagje...Eindelijk!

Op naar het volgend avontuur!

• 21 Juli 2011 - 14:44

Pascalle:

Hee veronique,

Weet je wat echt helpt tegen de muggen, een bakje water met wat kruidnagels erin.
    Dat geeft een geur af waar ze niet tegen kunnen en houdt ook wespen en bijen op afstand. S.nachts een gesnipperde ui op t nachtkastje wil ook helpen.

gr en veel plezier nog Pascalle

• 21 Juli 2011 - 15:34

Mama:

leuk huisje zeg, ziet er inderdaad goed uit!Rustige omgeving nu even. Geniet ervan !

• 21 Juli 2011 - 17:02

Veronique&Michelle Janssen:

Hallo iedereen,

We gaan het denk ik porberen. Maar nu eerst even genieten van het water en de zon. Mich en ik gaan zo zwemmen en de papa's gaan naar het dorp :)

groetjes en kusjes ,

Veer

• 21 Juli 2011 - 18:30

Mama 2 / Monique:

Hoi, Jos heeft ook muggenmelk bij zich en een muggenpen. Ik denk dat hij dit niet weet omdat ik zijn koffer heb ingepakt. Misschien dat dit help, allicht het proberen waard.

Groetjes en dikke kus aan jullie 4tjes

• 21 Juli 2011 - 20:08

Mama:

Ze hebben prikweg bij zich die ze regelmatig moeten smeren op de jeukplekken!

• 22 Juli 2011 - 08:53

Maud:

Oooh dit probleem ken ik. En die bulten die groter worden ook. Ik heb hetzelfde probleem... als muggenspul niet helpt en het zijn er teveel om ze te vangen en je wil niet gebeten worden.. is een klamboe dan een idee?
    liefs