Dag 11- Asfalt - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Dag 11- Asfalt - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 11- Asfalt

Door: Veronique&Michelle

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

27 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

Sorry voor het late blog, Gisteravond was het 1 uur toen we in bed lagen. Het was heel gezellig en die mensen waren heel erg aardig. Het was echt heel leuk.
Nu is het 9.17. En gaan we zo dadelijk samen met Tad ( Mijn achterneef) en de rest ontbijten ergens. En verder gaan we shoppen en musea bezoeken. Ze hebben hier geen Metro.Alleen bussen.

We hebben een grote kamer met 2 bedden en verder alle ruimte om gespreid in bed te liggen. We hebben verder goed geslapen...Hoewel ik (veer) rond 6en wakker werd. En daarna ben ik weer ingeslapen.

De internetverbinding is heel traag. Het duurt voor elk woordje wat ik type heel lang voor het wat fatsoenlijks uitkomt.

De autorit gisteren was zeer lang. We hadden ons verkeken op de tijd. Het was MAAR 4.5 uur!Het enige wat je ziet is asfalt, bomen en weg. Het is allemaal heel groot en uitgestreikt.Maar wel een mooie omgeving.

Verder kwam onze owner van het huisje, de heer Craig Poole pas om half 11 aanrijden. Hij was vergeten dat we zouden vertrekken. Daardoor waren we pas om 15 uur in Ottawa.

Nu gaan we ontbijten. En aangezien de internetverbinding hier heel traag is, is dit blog zo kort! :'(

Maar er komen foto's aan! Maar niet in dit blog, maar wel vanavond waarschijnlijk en anders vanuit Montreal! Dan zijn we al bijna thuis!

Dankjewel voor alle leuke en lieve reacties!

Bye, guys!

• 27 Juli 2011 - 14:55

Pascalle:

Hoi wat leuke blog, beter iets dan niets toch? veel plezier.

gr Pascalle

• 27 Juli 2011 - 19:01

Oma:

groetjes guus

• 28 Juli 2011 - 00:37

Veertje:

@Oma: goed zo, leuk dat je gereageerd hebt!,,