Aan alle leuke dingen komt een einde - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Aan alle leuke dingen komt een einde - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Aan alle leuke dingen komt een einde

Door: Veronique&Michelle

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

01 Augustus 2011 | Nederland, Buchten

Aan alle leuke dingen komt een einde. Zo ook aan het Grote Canada avontuur. Het was een reis die ik nooit zou vergeten. Ik denk dat de reis de anderen ook bij zou blijven. Canada is een mooi land. Groot en uitgestrekt.

Zo komt er ook een einde aan dit blog. En aan dit verhaal. Ik vond het leuk om het bij te houden. En als ik het nu terug lees. Zie ik dat veel heb beleefd. En mij ook veel blijf herrineren. Het was een vakantie om nooit te vergeten.

Ik wil de mensen bedanken die ons blog gelezen en gevolgd hebben. Dankjulliewel!
Ik wil mijn reisgenoten bedanken. Het was een onvergetelijke tijd!

Voor de laatste keer:

Bye, Guys!

  • 01 Augustus 2011 - 14:33

    Mama:

    Ja dat is mooi gezegt "aan alle leuke dingen komt een einde" zo is dat. Geniet nog even verder van de vakantie thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veronique&Michelle

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 20660

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Mooi Madeira

16 Juli 2011 - 30 Juli 2011

Het grote Canada-avontuur

Landen bezocht: