Dolfijnen!!! - Reisverslag uit Calheta, Portugal van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Dolfijnen!!! - Reisverslag uit Calheta, Portugal van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Dolfijnen!!!

Door: Veer

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

28 Oktober 2015 | Portugal, Calheta

Wauw wauw wauw!!

Dat was het gevoel van vanochtend. Wat waa het gaaf! We gingen de zee op met een bootje naar de dolfijnen. De golven waren heeeel hoog en het schommelde ontzettend.Heel misselijkmakend..

We gingen de zee op en het was spannend. Er hing een spanning op de boot. En toen we de eerste dolfijen zagen, was er een soort bijzondere stilte op de boot. Het was magisch. Er waren er zoveel!! 15 zeker.. normaal kwamen ze de dichterbij maar nu waren de golven te wild. Ook was er een andere boot die ze had verjaagd. Maar het waa bijzonder!

In totaal hebben we 3 uur genoten en nu lekker wat eten. Het is hier... 24 graden! Lekker zwemmen!

• 28 Oktober 2015 - 16:49

Marion:

Ik ken t gevoel, dat vergeet je nooit meer!
    Fijn dat jullie nog zo'n mooi weer hebben.
    Geniet van het gevoel van t zonnetje op je huid, daar kun je thuis nog een tijdje op teren!
    Veel plezier nog en groetjes van ons aan jullie alle drie.
    Xxx

• 28 Oktober 2015 - 18:14

Oop:

Geweldig !!!
    Dolfijnen zijn onze intelligente medebewoners van deze planeet.
    Wist je dat zij een taal hebben van 360 verschillende klanken waarmee zij onderling communiceren ?
    Een geweldige ervaring

Liefs Oop