Zonnen - Reisverslag uit Calheta, Portugal van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Zonnen - Reisverslag uit Calheta, Portugal van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Zonnen

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

28 Oktober 2015 | Portugal, Calheta

Na de boottocht besloten we dat het tijd was voor een rustige middag. We gingen lekker liggen op het zandstrand van Calheta. Dit zand komt uit Marokko. Madeira kent namelijk alleen steenstranden en heeft bijna geen natuurlijke zandstranden.

Het was heel druk en leek wel Scheveningen in de zomer. We zochten een plaatsje en het water zag er vies uit. Het waaide heel erg en eigenlijk was het heel fijn om te liggen en te genieten van de zon.

Toch moest en zou ik (Veer) helemaal het water ingaan. Dus ik plonste op mijn manier het water in. Brrrr..... ik kwam letterlijk van een koude kermis thuis. Het water was op zich te doen, maar door de harde wind en het vieze water was het te koud. In no time had ik kippenvel en het ijskoud. Dus weer het strand op en maar liggen op een handdoekje met een goed boek. Beter....

Vanavond lekker eten en dan hebben we morgen de laatste dag alweer. Ik geniet en ik denk de rest ook, met volle teugen van de lieve mensen, de zon, uitzichten en de mooie natuur. En onze huiskat van het huisje. Ze is een zwerfkat en komt ons elke ochtend wekken met een miauwtje.

• 29 Oktober 2015 - 16:42

OOp:

Hoi Veertje,

Ja ik ken dat gevoel van het is bijna afgelopen.
    Dat geldt ook voor oma en mij. We zijn al de hele week in het huis van Maud. Op huis en poezen passen.
    Wij ervaren dat altijd als een soort vakantie.Weer een huis me een tuin.Maar ook wij gaan morgen terug naar Arcen.
    In ieder geval hebben julliee het fantastisch gehad en kunnen jullie er weer een tijdje tegen.
    Goeie reis terug en tot woensdag.

Liefs Oop