Dag 1- onderweg met problemen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Dag 1- onderweg met problemen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 1- onderweg met problemen

Door: Veer

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

24 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie ons volgen op reis. Vandaag vertrokken we om 1 uur naar Schiphol. Totdat we problemen met de auto kregen. 2 lekke banden was het probleempje. Gelukkig waren we in Echt en daar pakten wij de trein naar Schiphol. Vanavond om 19.15 uur vliegen wij naar Porto!

Tot snel!

• 24 Oktober 2015 - 22:10

Opa:

Hoi Veronique,
    Leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Ik ben nu in het huis van Maud. Op huis en poezen passen.
    Gelukkig dat die lekke banden op een plaats waren dat jullie het toch no konden halen.
    In ieder geval is jouw dagboek nu 14973 keer bekeken haha.
    Groetjes aan de andere reisgenoten en een goeie fijn reis verder.

Liefs Oop

• 24 Oktober 2015 - 23:23

Opa:

Hoi Veronique
    Ik bedenk opeens dat vannacht de klok een uur wordt teruggezet.
    Is daar rekening mee gehouden in jullie reisschema ?