Nog maar heel even - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Nog maar heel even - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Nog maar heel even

Door: Veronique

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

08 Juli 2011 | Nederland, Buchten

Hallo Allemaal,

Nog maar heel even en we gaan op weg naar Schiphol. Om dan in het vliegtuig te stappen, op naar Canada. 3 Maanden geleden dacht ik nog, dat duurt nog even, maar nu het toch bijna zover is, voel je toch wel de spanning. Het is niet meer zolang. We kijken er allemaal erg naar uit. Pa en ik zijn in 2006 ook al geweest. Dus ik weet wat me te wachten staat. Het is in iedergeval geen zon-zee-strand vakantie. Maar een echte culturele doe reis. Om het zo maar even te zeggen.
En wat gaan wij veel zien en beleven.

Onze reis start op 16 juli: om 3 uur 's nachts. Wij staan dan op en vertrekken om 4 uur. We gaan dan met een taxi naar Schiphol. Rond 7.50 uur vertrekt (als het goed is) onze vlucht. Tenminste dat hoop je maar. Toen ik in 2006 naar Canada vloog hebben we 6.5 uur vertraging gehad. En dat is niet te doen, eigenlijk. Maar ik heb het overleefd.
Dan is het 8 uur vliegen. En we hebben tijdverschil van 6 uur. Dus rond 16.00 nederlandse tijd landen we op Toronto Airport. Dit is ook onze eerste plaats die we gaan bezoeken. Hier blijven we tot de 18e juli. En we gaan de bekende highlights zien. ( CN-tower, Eaton centre en Casa loma etc.) Dan gaan we 18e naar de Niagara Waterfalls. Hier blijven we tot de 20e juli. Ik ben hier in 2006 geweest. En het is een super mooi gezicht. (Verder hebben we de 20e een feestje: Ik heb dan 2 jaar met mijn lief) Dan gaan we vanaf de Niagara Waterfalls (de 20e juli) naar Bobcageon. Hier is een muziekfestival. (Dit was allemaal heel toevallig.) hier blijven we tot de 26e juli. Dan gaan we vanaf de 26e juli tot de 28e juli naar Ottawa. Tevens de hoofdstad van Canada. (Aardrijkskundige kennis.) Hier wonen neven van mijn vader. En deze bezoeken we dan ook. Ook hier ben ik 2006 al eens geweest. Verder gaan we vanaf de 28e juli tot aan de 30e juli naar Montreal. Vanaf hier vliegen we naar Berlijn. Hier landen in de morgen Nederlands tijd. Dan rijden vanuit daar naar Beek, waar onze eindestemming is.

Zoals je ziet een druk schema. Maar wel ontzettend leuk.

Fijne vakantie iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veronique&Michelle

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 20688

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Mooi Madeira

16 Juli 2011 - 30 Juli 2011

Het grote Canada-avontuur

Landen bezocht: