Dag 2- Oh Oh Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Dag 2- Oh Oh Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Dag 2- Oh Oh Toronto

Door: Veronique&Michelle

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

18 Juli 2011 | Canada, Toronto

Hallo Allemaal,

Beter laat dan nooit!
We hebben weer wat meegemaakt.. Hierbij onze avonturen in Oh Oh Toronto...

We waren allemaal om klokslag 6 uur in de ochtend wakker. Bij jullie is dat 12 uur 's middags. We hadden pas ontbijt om half 9. Dus we moesten nog afwachten.
Toen kregen we het ontbijt. Het was echt lekker. Die mevrouw was echt heel aardig. En ze heeft ons nog wat tips gegeven over Toronto.

Nadat we heerlijk ontbeten hadden, hebben we ons aangekleed en zijn lekker voor op het balkonnetje gaan zitten. ( De straat ziet er echt Amerikaans uit.Met van die veranda's en trappen!) We hebben heerlijk genoten van de aangename temperatuur. ( nu nog wel..) We hebben toen gelijk gekeken wat we wilde zien. En aangezien het 33 graden was.. Hebben we gekozen om 's middags een museum te gaan bezoeken..

We zijn als eerste naar Casa Loma gelopen. Dit lag niet zover van ons B&B af. Het zag er mooi uit in de zon. We wilde eigenlijk naar binnen, maar aangezien de prijs.. was dit te duur.

Dus zijn we verder gelopen naar de St.lawrence Market en St. Lawrence hall. Onderweg zijn we langs allemaal gebouwen gelopen. De hockeyhall of fame. ( kostte 25 Dollar!! ook niet naar binnen gegaan.) Langs het Sony Music Centre, Bank, St. James Church ( hier was een mis aan de gang en mochten we van de dominee naar binnen komen. Het was heel leuk om te zien, ook heel anders dan bij ons.)
Toen kwamen we eindelijk bij St. Lawrence Market aan, dit is een grote markt met allemaal verschillende eetculturen. Helaas was het dicht. ( het was namelijk zondag! Logisch maar ja.) We gingen daarom maar eten bij paddington's Pump. Dit was heerlijk en vooral heel veel. (EINDELIJK FATSOENLIJK!)

Het was rond 2 uur en het was dus het heetste van de dag. We wilden naar een museum gaan, The art Gallery of Ontario. Maar dit was veel te duur. ( alle museum zijn relatief duur. Hier kennen ze geen CJP-Pas!! Misschien een idee?)
Dus zijn we daarna langs de College of Arts&design geweest. Dit was een super moooi gebouw met een chique uitstraling.
We hebben dus als alternatief: een sightseeining met Bus en boottrip. Hierbij zag je al de hotspots van Toronto. Deze hadden wij allemaal al gezien. Daarna de boottrip: Ik (veer) was heel erg misselijk. En ik dacht echt dat ik terplekke zou sterven.
Maar dat was dus niet het geval.

Toen was het tegen 7 uur en wilde we wat gaan drinken. maar echt, het strand van Zandvoort is nog beter, nee, Cafe de bar. Er is langs de kust gewoon echt niks te doen. Geen gezellige Restaurants, geen Cafe's niks.
Maar naar lang zoeken, hebben we er een gevonden. Hier kregen we wat drinken. Maar dit was ook relatief duur. Michelle en ik kregen allebei ijsthee. Maar in Nederland zouden we hier 5 glazen mee kunnen vullen. Toen wilde we de eerste honger stillen. Maar we hadden bruschetto's besteld.
We dachten dat zijn heerlijk, Italiaanse broodjes. Maar we zitten in Toronto. En toen we zagen dat het gewone pizza's met KAAS waren. was het Oh Oh Toronto verhaal compleet.

papa houdt niet van Kaas. Maar hij heeft 3 stukken op. En alle kaas eraf geschraapt. Hij vond het echt niet lekker. Mama, hij heeft kaas gehad! Maar ik vertel niet hoe...
Toen wilde we rond 8 uur nog wat bestellen maar dit was niet mogelijk. De keuken was dicht!!

We hebben nog wat rondgelopen en daarna zijn we naar het B&B teruggegaan.
We hebben nog wat gegeten en wat gedronken en daarna naar bedje toe!
Terwijl jullie al opstaan. Dat is echt heel raar.

Nu is het bij jullie half 3 en wij beginnen aan onze dag.
Op naar de Niagara Watervallen.
Het regent hier! Wat een wonder. maar het wordt alsnog 30 graden.

De foto's moeten jullie even op wachten. want we gaan ontbijten en dan met de auto naar de Niagara.

Fijn leesplezier! En tot Snel!!

• 18 Juli 2011 - 13:11

Mama:

Papa KAAS gehad het is niet mogelijk! Wat een avonturen zeg weer, jullie zijn dus een beetje verhongerd?
    Ok, op naar nieuw avontuur.......

• 18 Juli 2011 - 14:22

Mama 2:

Zo zie je maar weer wat de boer niet kent (kaas) ...... hij niet hahahaha.

• 18 Juli 2011 - 17:24

Opa:

Wederom een leuk reisverslag van jullie 2.
    Kort gezegd is Toronto dus duur, warm en verder alles gesloten.
    Nou de Niagara Falls zijn in ieder geval niet dicht morgen en een beetje regen zal ook niet erg zijn bij al dat water.