Breakingnews - Reisverslag uit Kawartha Lakes, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu Breakingnews - Reisverslag uit Kawartha Lakes, Canada van Veronique&Michelle Janssen - WaarBenJij.nu

Breakingnews

Door: Veronique&Michelle

Blijf op de hoogte en volg Veronique&Michelle

25 Juli 2011 | Canada, Kawartha Lakes

Hallo iedereen,

Hier is even de weersverwachting in Canada:
Veel regen, veel onweer, veel bliksem en veel bewolking. Wel is de temperatuur heel hoog. Dus het is lekker benauwd.
Het ziet er niet naar uit dat we vandaag wat gaan doen.
Alhoewel we morgen weggaan is het misschien een plan om de koffers in te pakken en het huisje op te ruimen en te poetsen.

Afgelopen nacht heeft het de hele nacht gebliksemd en geonweerd. Verder was er ook veel regen.

De weersverwachting is dat er de hele week blijft regenen, onweren en bliksemen. Verder stijgt de temperatuur wel gestaag.

Dit was het Breakingnews!

• 25 Juli 2011 - 14:39

Opa & Oma:

Dat wordt dus binnen zitten. Jammer.
    Hier is het heel wisselvallig. Maar ook veel regen. Hopelijk is het beter als jullie terug zijn.

Liefs O & O

• 25 Juli 2011 - 15:10

Mama:

opa is met net voor, hier was vandaag zonnetje en nu net een buitje, temperatuur wel aangenamer dan gisteren!
    Ok, dan maar poetsen en opruimen en weer beetje lezen etc.

liefs mama

• 25 Juli 2011 - 15:35

Anita:

dus nu daar net zo slecht als hier...:(

• 25 Juli 2011 - 17:27

Marion:

Ik weet niet hoever jullie volgende stop ligt maar misschien is het weer daar beter!

@mama; Ja, wij tellen inderdaad af...........de laatste loodjes he!

• 25 Juli 2011 - 18:49

Mama:

@anita, ja donder bliksen en veel regen en stukje frisser nu.

@ Marion, ze moeten morgen 3 1/2 u rijden tot Ottawa!Dan zijn ze bij familie, maar slapen in een hotel!

• 25 Juli 2011 - 20:05

Armand:

Ik kom bij jullie barbequen.
    Dat ziet er goed uit.
    Doe Tad en Richard de groeten van ons!

Goede reis verder!

• 25 Juli 2011 - 20:07

Veertje:

@iedereen:
    Het weer ziet er goed uit nu, gelukkig begint het zonnetje weer door te komen, dalijk zwemmen en dan eten. We moeten ongeveer 3.5 uur rijden tot Ottawa. Daar is het weer nog slechter. Veel onweer en bliksem...Gezellig!